Dostępne miasta: Warszawa

OPIEKUN MERYTORYCZNY

Mgr Berenika Anders (email: rekrutacja_wawa@san.edu.pl)

Wykładowcy:

Marcin Grudzień - medioznawca i socjolog mediów. Wykładowca w Instytucie Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa UKSW, wcześniej prowadził zajęcia w Społecznej Akademii Nauk w Warszawie (dziennikarstwo internetowe). Trener w trakcie certyfikacji na II stopień Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych. Członek zarządu STOP. Prowadzi szkolenia w sektorze edukacji i organizacji pozarządowych.Przeprowadził ponad tysiąc godzin szkoleniowych z zakresu autoprezentacji i komunikacji, edukacji medialnej, sytuacji kryzysowych, mowy nienawiści, ewaluacji projektów edukacyjnych, komunikacji z mediami, PR, prawa autorskiego, wykorzystania nowych technologii w mediach, kultury remiksu, fotografii - dla uczniów, studentów, nauczycieli,dziennikarzy, PR-owców, działaczy trzeciego sektora.

Od 10 lat związany z sektorem pozarządowym. Koordynował kilkanaście dużych projektów z zakresu edukacji medialnej i cyfrowej (także w Ukrainie, Litwie i Białorusi) m.in. „Młodzieżowa Akcja Multimedialna” i „Biblioteka – lokalne centrum wiedzy praktycznej”. Był współtwórcą i jurorem Olimpiady Medialnej dla uczniów szkół średnich, organizowanej przez Fundację Nowe Media.

Prowadzi szkolenia i treningi z zakresu edukacji medialnej, komunikacji z mediami w sytuacjach kryzysowych, prawa autorskiego i wolnych licencji, wykorzystania nowych technologii w edukacji, mowy nienawiści, autoprezentacji i komunikacji dla uczniów, studentów, nauczycieli, dziennikarzy, PR-owców oraz działaczy trzeciego sektora. Obecnie pracuje przy dwóch projektach z zakresu bezpieczeństwa cyfrowego jako trener – superwizor.

Autor i redaktor materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji medialnej, m.in. „Przewodnika po animacji medialnej” i „Netografia w edukacji, czyli koniec ze Źródło: Internet”.

Wcześniej przez wiele lat dziennikarz i redaktor, m.in. w magazynie „Unia & Polska”, dziennikach „Życie” i „Dziennik” oraz tygodniku „Ozon” i prasie hobbistycznej. Ekspert Centrum Edukacji Obywatelskiej przy projekcie „Szkoła z klasą 2.0” i reformie prawa autorskiego Centrum Cyfrowego

Benita Jakubowska – Antonowicz z rynkiem internetowym związana od 1999 roku. Jest osobą która w Polsce  realizowała pierwszą kampanię reklamową w Internecie. Pracowała w największych spółkach medialnych w kraju między innymi w Agorze i Polskapresse. Jest osobą, która jako pierwsza w Polsce wykorzystała targetowanie behawioralne będące obecnie jednym ze standardów planowania mediów.  Od 2012 roku  prowadzi firmę zajmującą się waste data handlingiem, czyli usuwaniem danych, a często całych tożsamości klientów z sieci. W ramach swojej działalności firma ma wydzielone następujące kategorie usług: usuwanie treści, multimediów, grafik, zmiany w zakresie indeksowania w wyszukiwarkach, usuwanie SPAMU i treści zaciąganych automatycznie,  szkolenia z przeciwdziałania agresji sieciowej, przygotowywanie i weryfikacja dokumentów pod kątem formalnoprawnym. Spółka zajmuje się zgłaszaniem treści na kilkunastu rynkach między innymi  w Australii, USA, Tajlandii, Rosji, Niemczech, Wielkiej Brytanii.

dr Jacek Stępień,

mgr Berenika Anders-Mosakowska,

mgr Marcin Grudzień,

mgr Benita Jakubowska-Antonowicz,

OPIS KIERUNKU I CELE STUDIÓW

Celem studiów jest wdrożenie słuchaczy do zastosowania nowych technologii w obszarze marketingu. Studia są dedykowane dla osób chcących związać swoją przyszłość zarówno z rynkiem przedsiębiorstw, od sektora MŚP po międzynarodowe korporacje, przez trzeci sektor, po instytucje publiczne, tak samorządowe, jak i rządowe. Prowadzący mają za zadanie przybliżyć tematykę nowych mediów i możliwości korzystania z ich potencjału do prowadzenia strategii marketingowych. Studia pozwolą słuchaczom zdobyć wiedzę i praktyczne umiejętności prowadzenia strategii e-marketingowych, podążania za potrzebami klienta oraz swobodnego poruszania się w najnowszych trendach w Internecie.

Atuty studiów :

  • umożliwienie zdobycia praktycznych umiejętności przygotowywania strategii marketingowych z wykorzystaniem nowych mediów,
  • umożliwienie zdobycia umiejętności poruszania się na rynku reklamy internetowej,
  • umożliwienie zdobycia umiejętności poruszania się w kanałach komunikacji społecznej w sieci,
  • umożliwienie zdobycia wiedzy z zakresu budowania wizerunku w Internecie,
  • umożliwienie zdobycia umiejętności podążania za aktualnymi trendami w sieci,
  • umożliwienie zdobycia umiejętności podążania za potrzebami klienta w Internecie.

ADRESACI STUDIÓW

  • Kadra menadżerska nastawiona na wykorzystanie nowych mediów przy rozwijaniu działań marketingowych w sieci i wspieraniu biznesu.
  • Przedsiębiorcy nastawieni na wykorzystanie Internetu w brandingu lub rebrandingu swoich firm.
  • Specjaliści PR, którzy planują wykorzystać Internet do rozwijania obecności swoich przedsiębiorstw w sieci.
  • Studenci, którzy wiążą swoją przyszłość z obszarem PR i marketingu.

SYLWETKA ABSOLWENTA

Absolwenci będą posiadali kwalifikacje do pracy w charakterze specjalisty ds. public relations. 

Wybierz kategorię studiów, którą jesteś zainteresowany:

Psychologia (oferta 2021/22)

Zarządzanie (oferta 2021/22)

Logistyka (oferta 2021/22)

Finanse i rachunkowość (oferta 2021/22)

PR Marketing (oferta 2021/22)